loading...
loading...

Nazim Othman Umum Tarikh Pertunangan Sebenar



Oleh Syakireen Othman

Petang tadi, akaun instagram Hlive telah pun melaporkan bahawa Nazim Othman dan Bella Dally telah pun bertunang baru-baru ini meski pun kedua-dua mereka tidak ada membuat sebarang pengumuman rasmi. Dan sebentar saja tadi, Nazim Othman telah memuat naik video mereka berdua berserta kapsyen yang mengiyakan perkhabaran tersebut.

Ini antara kata-kata Nazim menerusi Instagramnya sebentar tadi :The news broke today and it's all over the net so fast. I was asked by a reporter about the rumors earlier today and I think it's best to let everyone know about the engagement. ( no reporter has asked me about the engangement before today that's one of the reasons I kept it low ) Here it goes --> Pada 26 Oktober 2015, ketika menjalani penggambaran drama Akulah Balqis di Langkawi saya bertanya kepada @belladally sama ada dia sudi untuk menjadi isteri saya. Alhamdulillah, she said yes. 😃 Pada tanggal 14 November 2015, ketika saya berada di Korea untuk penggambaran sebuah drama, keluarga saya menemui keluarga Bella di Kota Kinabalu dan bermula hari itu dia adalah tunangan saya. Tarikh majlis pernikahan akan saya umumkan setelah kami berdua selesai membuat segala persiapan. Terima kasih di atas segala doa yang baik. ( this clip is actually a small part of the proposal video. I lost words of what I initially planned to say because I was nervous. Never that I thought I'd be nervous, but I did. Nevertheless, she said Yes! ) Semoga Allah permudahkan segalanya. Amin.
 
Previous
Next Post »
loading...