loading...
loading...

Ratu Selfie, Nora Danish Jadi Duta OPPO F1 Khas Untuk Kaki Selfie


Zaman sekarang budaya selfie bukan asing lagi sebenarnya dikalangan kita semua hingga pelbagai peranti wujud di pasaran yang menumpukan kepada pengeluaran selfie yang berkualiti tinggi — untuk tatapan sendiri mahu pun media sosial.

Terbaru, OPPO Electronic bakal muncul dengan peranti baru OPPO F1 yang memang direka khas untuk kaki selfie dan mereka yang inginkan kualiti selfie paling canggih dari sebuah telefon pintar.

Memang tidak perlu bimbang kerana OPPO F1 hadir dengan kamera hadapan 8-megapixel yang membawakan apperture f/2.0 selain turut dilengkapi sokongan perisian Beautify 3.0 yang akan mencantikkan lagi selfie anda.

Okay kita sembang sikit tentang perisian Beautify 3.0 — ianya mampu memberikan hasil selfie yang sempurna dengan mencerahkan kulit anda, membuang segala jerawat & jeragat sementara yang anda tidak mahukan. Ia turut mempunyai tiga mode khas untuk mengambil selfie selain pelbagai filter cantik untuk anda.


Peranti pintar OPPO F1 juga membolehkan anda mengambil selfie dengan hanya menggunakan gerakan tangan atau arahan suara. Hebat kan?

OPPO F1 juga hadir dengan badan besi, memori 3GB RAM & juga bateri berkapasiti 2500mAh.

Siapa lagi yang lebih sesuai untuk bergelar jurucakap kepada OPPO F1 selain ratu selfie negara, Nora Danish dan Ayda Jebat. Lihat sahaja betapa cantiknya Nora Danish dalam gambar di bawah yang diambil dengan kamera hadapan OPPO F1.

Melahirkan rasa teruja dilantik sebagai duta OPPO F1, Nora Danish berkata yang mengambil selfie bukan sahaja salah satu cara untuk ekspresi diri namun ianya juga salah satu cara untuk meraikan kehidupan dan menjadi inspirasi untuk orang lain.

“Saya rasa bangga apabila dilantik menjadi jurucakap OPPO F1 yang saya kira sebagai peranti selfie yang canggih. Ianya memang senjata rahsia saya dalam selfie setiap hari kini,” ujar Nora Danish. Lihat aksi ratu selfie ini di bawah.

OPPO F1 akan memulakan jualan pada 22 Januari 2016 dan untuk 200 unit pertama yang dibeli melalui Oppo Online Store, anda akan menerima OPPO Exclusive Selfie Stick.

OPPO F1 akan mula dijual dengan harga RM1198.00 sahaja, memang terbaik!
Previous
Next Post »
loading...