loading...
loading...

Wanita Perlu Tahu, 7 Perkara Yang Lelaki Suka Perhatikan!

Jangan terkejut dengan perkara yang lelaki suka perhatikan. Walaupun pekara yang mereka perhatikan tu adalah tempat yang tidak sepatutnya, janganla anda cop mereka sebagai lelaki gatal. Dah lumrah lelaki!

Senyuman

1


Senyuman wanita adalah daya tarikan paling menarik bagi lelaki. Cara anda senyum juga menunjukkan keikhlasan anda kepadanya. Lelaki tak suka dengan senyuman yang dibuat-buat.

Rambut

tirl
Lelaki sukakan wanita yang wangi rambutnya. Bila dah bau wangi, pasti mereka ingin menyentuhnya. Lagi bertambah seksi, jika wanita bermain rambut ketika bercakap dengannya.
Buah Dada

115563-spiderman-looks-at-boobs-gif-i-gMx6
Ini adalah normal bagi setiap lelaki. Walaupun anda memakai pakaian yang sopan, dia akan curi-curi melihatnya dan membayangkan bentuknya.

Mekap

giphy (1)
Betul, mereka sebenarnya memerhatikan warna gincu dan mekap anda. Jika wanita pakai mekap tebal, lelaki akan fikirkan apa yang cuba anda sorok pada wajah anda.

Kulit

tumblr_lrjglpPXsJ1qk2u4ao1_500
Lelaki sukakan wajah wanita tanpa mekap tebal. Baginya kecantikan semula jadi dan kulit yang canik walaupun tanpa mekap.

Personaliti

tumblr_m5st0cMb5w1qzvyhvo1_500
Untuk mengetahui sikap seorang wanita, lelaki akan melihat dari personaliti mereka. Cara mereka bercakap dan bergaul. Cara makan juga menjadi perhatian untuk menilai adab seorang wanita.

Punggung

guys_cant_help_but_stare_44
Jangan terkejut, kerana bukan sahaja mereka suka memerhatikan buah dada, tetapi juga punggung wanita.
Previous
Next Post »
loading...