loading...
loading...

SETELAH 3 TAHUN BERKAHWIN DAN BELUM ADA ANAK, ELLA DAN SUAMI AKHIRNYA BUAT KEPUTUSAN AMBIL ANAK ANGKAT

Menjangkau usia tiga tahun perkahwinan, penyanyi Ella dan suami, Azhar Ghazali merancang untuk mengambil anak angkat memandangkan ketika ini pasangan tersebut masih belum menimang cahaya mata.

Memandangkan kami masih belum mempunyai anak, saya dan suami terfikir juga untuk mengambil anak angkat. Rasa seronok pula melihat rakan-rakan yang menjaga anak angkat. Terpengaruh pula. Apatah lagi kita membuat kebajikan membantu anak-anak yang tiada keluarga, katanya kepada mStar Online.

Sehingga kini kami masih lagi berusaha untuk mendapatkan anak dan jujurnya kami tidak tertekan kerana kami percaya Allah tentukan rezeki kami. Kita hanya mampu merancang. Malah setiap hari orang bertanya, bila nak ada anak, dan kami dah lali dengan soalan seperti itu, jelasnya kepada mStar Online.


Semoga keluarga bahagia ini satu hari nanti akan dapat menimang cahaya mata. Bersabarlah menghadapi dugaan dan juga soalan dari manusia yang tidak tahu jaga hati dan perasaan orang lain. 

Bagaimanapun, rancangan Ella untuk mengambil anak angkat bukanlah di dalam masa terdekat kerana dia sendiri ketika ini terikat dengan jadual kerja yang padat sehingga ke tahun hadapan. Sementara itu, suami Ella menaytakan keputusan tersebut sebenarnya sudah lama dipendam.
Previous
Next Post »
loading...