loading...
loading...

Indra, Subra & TRW Kembali Bersatu?

S Subramaniam (kiri) dan Indra Putra Mahayuddin.
S Subramaniam (kiri) dan Indra Putra Mahayuddin.
Nama dua bekas pemain The Red Warriors musim 2010 hingga 2013, Indra Putra Mahayuddin dan S. Subramaniam kembali berada dalam radar Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa) untuk mengharungi saingan Liga Malaysia musim depan.
Sumber dilaman sosial itu mendedahkan, Indra Putra dan Subramaniam antara watak penting dalam sejarah kejuaraan bola sepak Kelantan apabila membantu pasukan itu menamatkan penantian 89 tahun merangkul kejuaraan Piala Malaysia pada musim 2010 setelah masing-masing tidak disambung kontrak bersama pasukan lama.
Spekulasi berhubung dua pemain ini kembali ke Kelantan bertiup kencang di laman sosial setelah keluar berita mengenai “TRW Rahsia 2 Pemain Baru” beberapa hari lepas.
Kedua-dua pemain yang menjadi watak utama Kelantan menjulang gelaran trebel pada musim 2012 ini dijangka bertemu dengan Tan Sri Annuar untuk membincangkan perkara lebih terperinci berkaitan dengan tawaran yang diberikan oleh KAFA kepada mereka setelah kepulangan Tan Sri dari London.
Jika berita ini benar, gabungan Nor Farhan Muhamad, Mohd. Badhri Radzi dan Indra Putra Mahayuddin ini akan kembali di geruni lawan pada musim hapadan ketika membantu Kelantan mengecapi kejuaraan trebel 2012.
Di samping itu juga gabungan S Subramanian, Muslim Ahmad dan Norhafiz Zamani Misbah pula akan membentuk pertahanan yang mantap pasukan Kelantan untuk musim 2016.
Ini juga merupakan satu bonus buat peminat dan juga pasukan.
Previous
Next Post »
loading...